خاطرات کاغذی

ببینید | دژ فضایی

خاطرات کاغذی | دست و رو نشسته

شخصیت اصلی این کارتون صامت یک گوساله بانمکی بود که با پدر و مادرش در مزرعه زندگی می کردند. گوساله ای شر و شیطان که اغلب اوقات از مادرش حرف شنوی نداشت و معمولا هم ازسر بازیگوشی از پشت حصارهای چوبی مزرعه بیرون می آمد و با حیوانات مزرعه ، خصوصا مرغ و خروس ها همبازی می شد. ماجراهای کارتون
شخصیت اصلی این کارتون صامت یک گوساله بانمکی بود که با پدر و مادرش در مزرعه زندگی می کردند. گوساله ای شر و شیطان که اغلب اوقات از مادرش حرف شنوی نداشت و معمولا هم ازسر بازیگوشی از پشت حصارهای چوبی مزرعه بیرون می آمد و با حیوانات مزرعه ، خصوصا مرغ و خروس ها همبازی می شد. ماجراهای کارتون "دست و رو نشسته" بیشتر جنبه آموزشی داشت و مخاطب اصلی آن گروه سنی خردسالان بودند.
کد خبر: ۱۳۹۹۶۴۹
نویسنده مریم فلاح

خاطرتان هست اولین باری که گوساله قیافه و هیکل خودش را در آب دید ، چقدر حیرت زده شد؟ شاید که فکر می کرد به خوش هیکلی و زیبایی یک بچه آهوست! یکی دیگر از تجربیات او برخورد با دیواری تازه رنگ شده بود. ماجرا از این قرار بود که چون رنگ دیوار هنوز خشک نشده بود بنابراین رد سر ، شکم و پاهایش روی دیوار ماند. گوساله از دیدن این صحنه واقعا متعجب شده بود؛ تعجبی از جنس اولین تجربه های کودکانه.
کارتون روسی " دست و رو نشسته " سال 1964 میلادی در اتحاد جماهیر شوروی سابق ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها